Het ICT Expertisecentrum van Lemontree sluit goed aan op de supportwensen van veel bedrijven in deze tijden van recessie. Geen vast contract en een per dag opzegbare beheersovereenkomst, terwijl de ICT omgeving van het bedrijf wel 24 uur per dag wordt gemonitord. Middels een gratis app voor iPhone, iPad of Android kan de ICT omgeving zelfs op afstand worden gemonitord. Lemontree, met 50 medewerkers gevestigd in Alphen aan den Rijn, en reeds 15 jaar een solide ICT dienstverlener, staat bekend om de persoonlijke serviceverlening, die zich laat vergelijken met die van een vijfsterren hotel. Voor meer informatie zie www.lemontree.nl

Recessieproof
Lemontree heeft met de introductie van het ICT Expertisecentrum voor flink wat opschudding in de ICT markt gezorgd. Het ICT Expertisecentrum blijkt namelijk een welkome oplossing voor organisaties die liever niet direct een consultant inhuren met minimaal een maandcontract. Geen vast contract, per dag opzegbaar, een uitgebreide monitoringtool waarbij men zelf inzicht heeft in het ICT netwerk, en dit voor lage kosten. Recessieproof als het ware.

Onder de paraplu van Lemontree
“De ervaring leert dat klanten, als ze eenmaal hebben kennisgemaakt met de werkwijze en hospitality aanpak van Lemontree, daarna vaak doorgroeien naar een volledig managed services-omgeving. De monitoringtool die wij bij het ICT Expertisecentrum inzetten, biedt onze klanten de mogelijkheid om heel eenvoudig de eigen omgeving te monitoren en te beheren, terwijl wij over hun schouder kunnen meekijken. Op deze manier kunnen wij de omgeving pro-actief beheren en direct inspringen voordat problemen ontstaan. Wij geven deze monitoringtool nagenoeg cadeau aan onze klanten, zodat men de eigen omgeving kan beheren. Als men eenmaal onder de paraplu van Lemontree zit, blijkt het ICT Expertisecentrum in de praktijk een succesvolle start te zijn van een langdurige samenwerking met onze klanten”, aldus Tony Johnson, Managing Director Lemontree.

Deel dit artikel met anderen