Wij zijn voor onze klanten op zoek naar Junior Servicedesk Medewerkers voor 40 uur per week voor de regio’s:

  • Amsterdam
  • Leiden
  • Rotterdam
  • Den Haag

 

Heb jij een talent voor het oplossen van ICT problemen en stop je niet tot de klant tevreden is? Dan bieden wij jou de ultieme uitdaging!

Als Junior Servicedesk medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de vragen, verzoeken of problemen. Deze vragen van (eind)klanten krijg je per e-mail of per telefoon binnen. Zij zijn op zoek naar een waardevolle aanvulling op hun supportdesk, iemand die zich weet te verplaatsen in de klant, die persoonlijk en betrokken te werk gaat en die pas stopt als de klant tevreden is. Als enthousiaste Servicedesk medewerker ben jij goed in staat om door te vragen om met de juiste oplossing te komen. Nadat jij het probleem hebt opgelost, controleer je natuurlijk ook of alles naar wens is opgelost. Vanzelfsprekend heb jij een hoog kennisniveau en volg je de ontwikkeling op jouw vakgebied op de voet. Belangrijke vaardigheden als supportmedewerker zijn dat jij je klantgericht, flexibel en proactief opstelt. Je werkt samen in een team met gedreven collega’s die de best mogelijke oplossingen en service bieden.

 

Wie zoeken wij?

  • Je hebt MBO diploma of ICT werk en denkniveau;
  • Je hebt 0 tot 2 jaar werkervaring binnen de ICT;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met IT;
  • Je kunt zowel mondeling als schriftelijk communiceren met klanten, eventueel ook in het Engels;
  • Je bent servicegericht en pro actief;
  • Je bent beschikbaar voor 40 uren per week;
  • Je hebt een flexibele instelling en geen 9 tot 5 mentaliteit;
  • Je bent in het bezit van rijbewijs B.

 

Wat vragen zij?

  • Je bent eerstelijns aanspreekpunt voor vragen en oppakken van incidenten;
  • Je zorgt voor een correcte afhandeling van telefoon en email;
  • Je informeert de klanten over de voortgang en status van tickets;
  • Je zorgt voor een correcte registratie van meldingen in hun ticket systeem;
  • Je bent verantwoordelijk voor het onderhouden en beheren van de systeemdocumentatie;
  • Je bent betrokken bij de controle van operationele taken als bijvoorbeeld backup en restore procedures;
  • Je hebt ervaring met configureren van systemen en software (updates) te installeren.

 

Wat bieden wij?

  • Volop teamgevoel en onvergetelijke bedrijfsuitjes!
  • Een goed salaris en pensioen;
  • Prima secundaire arbeidsvoorwaarden;
  • Door een persoonlijke organisatie ingezet worden bij interessante klanten;
  • Een persoonlijk opleidingsplan (MCSA, MCSE, ITL, etc.) welke overeenkomst vrij zijn;
  • Bij ons ben je geen nummertje;
  • Enthousiaste collega’s met enorm veel kennis;
  • Auto van de zaak;

 

Reageren?

Hebben we jouw interesse gewekt en wil je bij ons werken aan een mooie carrière, komen we graag met jou in gesprek. Maak eens een afspraak voor een vrijblijvende bak koffie. Uiteraard kun je ook altijd je motivatie en CV mailen naar merula.fungaloi@lemontree.nl. Voor je vragen is Merula te bereiken op telefoonnummer 06-13830926.

 

Direct solliciteren

De heerMevrouw

Upload je Curriculum Vitae:

Ik ga akkoord met het Privacy Statement van Lemontree