Als Junior Service Manager ben je samen met onze Service Manager het aanspreekpunt voor onze klanten. Je draagt er mede zorg voor dat de kwaliteit van de geleverde diensten aan onze klanten gewaarborgd en continu verbeterd worden. Een hoge klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel. Door je gecombineerde kennis van IT en processen draag je met deze kennis bij aan de doelstellingen van onze klanten en vertaal je deze voor de IT prestaties tot SLA’s. Je bent een belangrijke schakel tussen onze klanten en Lemontree. In deze afwisselende functie werk je vanuit ons kantoor en daarnaast ben je veelvuldig aanwezig bij klanten. Bij Lemontree heb je uitstekende mogelijkheden om je te ontwikkelen en werk je bij het leukste IT-bedrijf van Nederland. Werken vanuit respect voor elkaar, transparantie, nemen van verantwoordelijkheid  en schakelen op commerciële mogelijkheden zijn vanzelfsprekendheden voor jou.

 

 

 

Waar kun je onze klanten en Lemontree mee helpen?

 

  • Aandacht!
  • Bevlogenheid om alles uit de kast te halen om tot oplossingen te komen en de kwaliteit van dienstverlening te waarborgen en te verbeteren.

 

 

 

Waar kunnen wij jou mee helpen?

 

  • Leuk en uitdagend werk.
  • Regelmatig evalueren van je loopbaan en samen een toekomstplan opstellen.
  • Altijd op de hoogte blijven van de laatste technologieën.
  • Gezelligheid! Regelmatig borrels en (project) uitjes om onze successen te vieren en gezellig bij te praten.
  • Vanzelfsprekend een goed salaris en andere belangrijke zaken zoals bijvoorbeeld een leaseauto, laptop, smartphone en pensioen.

 

 

 

Hoe zou je werkdag eruit kunnen zien.

Een werkdag als Junior Service Manager bij Lemontree is nooit hetzelfde en vaak niet te plannen. Voordat je de auto instapt op weg naar je eerste afspraak, controleer je eerst je mail op mogelijke incidenten en check je bij de Servicedesk of alles onder controle is. Je stapt gerust in de auto nadat je vernomen hebt dat er geen bijzonderheden zijn. Bij de klant aangekomen bespreek je de SLA rapportage over het afgelopen kwartaal en informeer je of onze dienstverlening nog steeds naar tevredenheid verloopt. Waarschijnlijk wel, want het tevredenheidscijfer was ook deze maand weer 4,9 uit 5. Toch wil je weten waarover men dan zo tevreden is en wat er beter kan. Want ook jij realiseert je dat het persoonlijk contact en de manier waarop Lemontree werkt belangrijker is dan alleen het nakomen van SLA’s. Tevens bespreek je zaken waar wij de klant mogelijk nog mee kunnen helpen in de (nabije) toekomst. Nadat je ‘s middags weer op kantoor bent aangekomen, werk je dit uit in een rapportage. De definitieve rapportage mail je naar de klant en sla je op in Sharepoint. Ook stuur je een kopie naar de Manager Operations om de verbeterpunten binnenkort met hem te bespreken en de benodigde acties uit te zetten.

 

Vlak nadat je op verzenden hebt gedrukt, belt één van jouw klanten met de mededeling er een storing is binnen zijn IT-omgeving. Je informeert direct bij de Servicedesk of dit incident bekend is.  Je krijgt te horen dat het onderzoek al gestart is en dat de IT-er bij de klant al geinformeerd is. Het blijkt dat de internetprovider een storing heeft in de verbinding naar het datacenter. Met de Servicedesk stem je de verwachte oplostijd af en bespreek je alternatieven, zodat de klant door kan blijven werken tijdens de verstoring. De door de internetprovider verwachte oplostijd van een uur communiceer je aan de klant en als alternatieven geef je aan dat de medewerkers vanuit huis of via 4G kunnen werken op hun laptops, aangezien alleen de dedicated verbinding van het kantoor van de klant naar het datacenter is uitgevallen en de internetverbinding van het datacenter, die als failover dient voor dit soort gevallen, nog gewoon werkt. Ondanks de vervelende situatie is de klant blij dat er snel een oplossing is en zijn medewerkers via een workaround toch door kunnen werken.

 

Nadat je wat zaken rondom de facturatie hebt voorbereid, informeer je bij de Servicedesk of de verstoring in de internetverbinding al is opgelost en bel je met de klant om te vragen of alles inderdaad weer naar behoren werkt. Nadat je de klant hebt gesproken zie je de beoordeling van het ticket van de verstoring binnenkomen. Als feedback zie je terug dat ondanks de verstoring, de klant blij is met de snelle oplossingen en de afhandeling. En dat hij het zo waardeert dat de persoonlijke interactie zo goed verloopt.  Onderweg naar huis bel je tot slot nog even met een collega om bij te praten over een mooi project dat hij aan het uitvoeren is bij één van je klanten. Alles lijkt naar wens te verlopen en nadat je de betreffende klant ook nog hebt gebeld om zijn ervaringen aan te horen, sluit je tevreden de dag af. Op weg naar huis vraag je je af wat de dag van morgen weer gaat brengen.

 

 

 

Welke bagage heb je nodig?

 

Om in de rol van Junior Service Manager succesvol te kunnen zijn, beschik je van nature over uitstekende communicatieve en commerciële vaardigheden en functioneer je minimaal op een MBO(+) werk- en denkniveau. Je bent pro-actief ingesteld, denkt in oplossingen en beschikt over de nodige overtuigingskracht waarmee je de doelstellingen van de klant en Lemontree weet te realiseren. Afgezien van een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen, heb je een constante drive om je eigen kennis te vergroten en klanten tevreden te stellen.

 

 

 

Je bent van harte welkom. Neem gerust contact hiervoor op met Esther.

 

Mail: esther.vanderburg@lemontree.nl

 

Telefoon:  088-5668733

 

 

 

Lemontree

 

Cornelis Geellaan 43

 

2406 JE Alphen aan den Rijn

 

www.lemontree.nl

 

 

 

Direct solliciteren

De heerMevrouw

Upload je Curriculum Vitae:
Gelieve dit veld leeg te laten.

Mark Venema
Senior IT Engineer

Leeftijd: 34

Woonplaats: Rotterdam

Werkt al: 8,5 jaar bij Lemontree

Specialisme(n): Server based Computing (Citrix Xenapp/Xendesktop), implementeren Hyperconverged oplossingen (Simplivity) , Project management

Mooiste resultaat van het afgelopen jaar: Opleveren van de grootste Simplivity omgeving op Lenovo hardware in EMEA (18 nodes), ruim binnen gestelde projectkaders

Wat vind ik zo prettig bij Lemontree: Bij Lemontree is er nog echt aandacht voor elkaar, zowel collega’s onderling als richting klanten, wat het werk zo ontzettend prettig maakt. Omdat we in een grote, open ruimte zitten (gescheiden weliswaar door een keukenblok) is het erg makkelijk om met elkaar in contact te blijven, van directie tot servicedesk. Mede daardoor zijn we ontzettend succesvol en is het voor mij DE plek om te werken.

Vrije tijd: Mijn vrije tijd breng ik graag door met mijn gezin. Lekker erop uit met onze dochter van 3 (speeltuinen, pretparken). Daarnaast ga ik ook graag uit eten met mijn vriendin en/of vrienden. Ook ben ik sinds een half jaar fanatiek bbq’er, samen met nog wat collega’s, na een erg leuke bbq cursus die we gevolgd hebben als projectuitje na een geslaagd project.

Deel dit
Share on LinkedInTweet about this on TwitterShare on FacebookShare on Google+Email this to someone