Als Customer Support Engineer vorm je samen met een hecht team het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Zij richten zich tot dit team met een grote diversiteit aan vragen, storingen en IT problemen. Lemontree ziet dit team als haar “visitekaartje” en een belangrijke schakel tussen onze klanten en Lemontree. In deze afwisselende functie werk je 40 uur per week en vooral vanuit ons kantoor in Alphen aan den Rijn, maar daarnaast is het ook mogelijk dat je op regelmatige basis werkzaam bent bij klanten. Bij Lemontree heb je uitstekende mogelijkheden om je te ontwikkelen en werk je bij één van de leukste IT-bedrijven van Nederland. Werken vanuit respect voor elkaar, transparantie, het nemen van verantwoordelijkheid en met elkaar tot de beste oplossing te komen voor de klant is een vanzelfsprekendheid voor jou.

 

Waar kun je onze klanten en Lemontree mee helpen?

Aandacht en bevlogenheid om alles uit de kast te halen, om tot oplossingen te komen en de kwaliteit van dienstverlening te waarborgen.

 

Wat zijn je dagelijkse werkzaamheden?

  • Telefonische ondersteuning aan klanten voor met name 1e en 2e lijns incidenten.
  • Uitvoeren van diverse projecten.
  • Remote systeembeheer.
  • Het registreren, bewaken en afhandelen van incidenten en verzoeken.
  • Het installeren, configureren en doorvoeren van wijzigingen op de diverse ICT omgevingen.
  • Het invoeren in en bewaken van de CMDB en de systeemdocumentatie.
  • Bewaking van operationele systemen.
  • Alle overige werkzaamheden pro-actief aanpakken.

Wat vragen wij aan je?

Om in de rol van Customer Service Engineer succesvol te kunnen zijn, beschik je van nature over uitstekende communicatieve en contac-tuele vaardigheden, klantvriendelijk zijn zit in je bloed en je bent een teamplayer. Je bent pro-actief ingesteld, kunt systematisch werken, denkt in oplossingen en bent snel in staat inzicht te krijgen in de materie. Afgezien van een gezonde dosis humor, breng je daarnaast het volgende met je mee:

  • Je hebt een MBO-ICT niveau 4 diploma behaald.
  • MCSA certificering is een pré.
  • Kennis van ITIL op foundation niveau is een pré.
  • Uiteraard heb je diepgaande kennis van Microsoft producten en technologieën.
  • Een constante drive om je kennis te vergroten.
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • In het bezit van een rijbewijs B.
  • Ervaring met gebruikersondersteuning, troubleshooten van met name werkplek problemen, installaties van werkplekken en applicatiesoftware, documenteren en telefonisch support en registratie van calls.
  • Je kennisgebieden zijn: Windows 7/10, Windows server 2008/2012/2016, Office 365 en netwerken.

 

Waar kunnen wij jou mee helpen?

  • Leuk en uitdagend werk.
  • Altijd op de hoogte blijven van de laatste technologieën.
  • Regelmatig evalueren van je loopbaan en samen een toekomstplan opstellen.
  • Gezelligheid! Regelmatig borrels en (project) uitjes om onze successen te vieren en gezellig bij te praten.
  • Een goed salaris en andere belangrijke zaken die daarbij horen zoals bijvoorbeeld een leaseauto, laptop, smartphone, pensioen.

 

Kom je snel op de koffie om je nieuwe werkplek te bewonderen?

Je bent van harte welkom. Neem gerust contact hiervoor op met Esther.

Mail: esther.vanderburg@lemontree.nl  Telefoon 088-5668733

 

Direct solliciteren

De heerMevrouw

Upload je Curriculum Vitae:

Ik ga akkoord met het Privacy Statement van Lemontree