Platformbeheer van uw SimpliVity converged IT... Natuurlijk bij Lemontree

Platformbeheer op SimpliVity Converged IT

Servicedesk

Met deze dienst heeft u direct toegang tot de “ambassadeurs” van Lemontree: de Servicedesk engineers. Zij zijn verantwoordelijk voor de call intake, registratie, afhandeling, bewaking en communicatie van al uw vragen aangaande het SimpliVity platform. Uiteraard zijn onze ambassadeurs “skilled”, waardoor veel van uw hulpvragen (± 80%) direct al door de Servicedesk zullen worden opgelost.

Monitoring

Als klant van het SimpliVity Platform Management heeft u 24x7x365 inzicht in uw SimpliVity Platform door ons monitoring, waarschuwing en management systeem. De status en meldingen kunt u live op uw werkplek, smartphone en tablet (IOS & Android) bekijken, waardoor u altijd en overal op de hoogte bent van de actuele situatie.

Beheer

Met onze proactieve dienst SimpliVity Platform Management & Support by Lemontree nemen wij de basiszorg voor uw SimpliVity Platform uit handen. Door proactief beheer toe te passen minimaliseert u ongewenste situaties, reduceert u beheerderskosten en verhoogt u de performance van uw omgeving.

Tony Johnson

Tony Johnson

Mender, Meddler and Chief

Tel: 088 – 566 87 33